Over mij

 

Ik ben Dana, een gewoon meisje van 13 jaar dat in Den Haag leeft.

Ik zit in de tweede klas en doe Havo.

Buiten school zit ik op moderne dans en ik speel graag gitaar.

Muziek is erg belangrijk voor me, net als mijn familie en vrienden.

Als ik na sport en school nog tijd over heb spreek ik graag af met vrienden of ga ik tekenen.

Koken vind ik ook heel leuk en dat doe ik dan ook zo vaak mogelijk.

 

Ik ben een blog begonnen omdat het me leuk leek om zo in contact te komen met anderen en je kennis te delen.

Dat is de voornaamste reden.

Maar ik ben ook een blog begonnen omdat ik schrijven leuk vind.

 

Als je meer wilt weten kun je me een mailtje sturen, het e-mailadres staat onder contact.

 

-XxX-